Sunday, May 27, 2007

pum, pum


...

9 comments:

Anonymous said...

¿Porqué?

barbareta said...

nenaaaa...m'encanten aquests dibuixo que fas...jops...però...aquest pesimisme???que pasa que te tengo que enviar kilos de morcillitas de besitos????jejjeje!!!

Sr. Patato Darth Vader said...

Hello! Y, es más, why?

petites histories said...

No et desesperis, d’aquí a quatre dies tornaràs a dibuixar floretes!!!!!

bel said...

el meu pesimisme ve donat per molts factors, però encara tens més raons quan t'assabentes de que ICV, repensa pactar amb CIU I ...PP!!!! per poder seguir al govern... govern d'un poblet... un govern d'esquerres?? o de dretes??
mare meva... NO TINC PARAULES!

hi ha coses que et toquen la pera!! i ben reeetocada.

bel said...

per cert, tens algun problema en que dibuixi floretes? tu sempre fas gats ñoñus!

petites histories said...

No, es clar que pots dibuixar floretes, sempre que no ho facis al país que tu i jo sabem !!!
A més, els meus gats no són “nyonyos”!!!!

p.d. després d'aquest dia tant dolent, ara ja estic més tranquila

barbareta said...

guapa...estic dacord amb la farra d'aquest dissabte...porto una setmana de treballs...i el que em queda encaraaaaaaa...per cert, hi ha algun concert o algo per què ens retrobem i parlem de amoríos y demás...jejejej!!!

botifarres de petons infinites, cara de préssec! (per la suavitat, eh!)

Sr. Patato Darth Vader said...

Hello.
He escuchado "Body & Soul", el tema que se te ha colado (como yo en este blog). Magnífico! Tengo sólo un disco de Django Reinhardt (de la mencionada colección "Verve Jazz Masters"), y ha servido, tu desliz, para darle un merecido repaso. Gracias!