Monday, May 14, 2007

alicia


ñam... ñam...


recta final.

6 comments:

petites histories said...

mmmmmmm....belissssimo
M’encanta com ha quedat ara!!!!
Per cert recorda que tenim una aposta, i em sembla que quedarà en taules....em sembla que ens haurem de convidar mútuament!!!!

Vermell.....COLOR DE LA PASSIÓ!!!!

bel said...

JA, JA, JA... ojalà...
ojalà!!!!!!

el teu em té fascinada, és mol maco, enserio.
només una bona tipo i... genial.

clar, que segueix l'aposta.

Anonymous said...

Molta sort a les i els que, com la Bel sigueu en ple procès de projecte. M'agradarà veure (i criticar) els resultats finals, apa petons a tutiplen!!




Dídac

petites histories said...

Conta fins a deu i respira a fons, ....si no funciona proba amb algo més fort, ..... ja saps!!!!!

Descansa avui i carrega piles per demà.
Ja veuràs com entregaràs un treball de p...... no queda fi que ho digui.

Només et queda un últim esforç, tu pots!!!!!!

He notat certs brots d’histèria que a l’ambient.
... i em sembla que hi ha una passa!!!!

bel said...

me rentat la cara 8 cops amb aigua freda.
me posat el vestit hippie ample, que em fa sentir lliure.
m'estirat una estona al llit, sobre el meu nòrdic blanc.
he tancat i els ulls i me convertit en un arbre... he començat a sentir le meves arrels enclades al terra...
el vent colpejant les meves branques...

també he acabat posant-me enya i michael nyman... (vaya)

ara crec que em fumaré alguna fulla del treball ...

llavors, espero que alguna de les coses funcioni.

Anonymous said...

Igualment et dic!!!!!
(gràcies per fer-me riure tant)

M'agrada els cafes que fem a la terrassa i les situacions divertides que ens passen, en serio, i pensa que no t'has d'obsessionar de res, són paranoies.


...crec que un bon amic és aquell que tens al costat sempre, tant quan les coses van bé com quan van malament.


Espero que no et fumis cap fulla escrita en llapis, només faltaria que haguessis de tornar a redactar!!!!!!

Per cert.... Prieto????
M’he perdut alguna part de la conversa o és que les meves neurones comencen a saturar-se d’informació i obliden coses??????

Que fort, he viscut alguna cosa que no ho recordo?