Friday, June 02, 2006

Estrèsss

Estressant!!

Així estant sent aquestes setmanes per aquí. Doncs ara tinc més feina que mai a la universitat, ja que s’apropa el final, i vingaaa tot de treballs!

I bé, sort que no fa bon temps, i això va bé, perquè així no m’importa estar tancada fent feina… però avui ha començat a millorar, avia’m si és veritat.

Ja que porta més de dues setmanes plovent cada dia, és horrible!! I fa molt de fred! És com si encara estiguéssim al hivern.. grrrrr Però bé encara així sortim, per aprofitar el màxim!

El cap de setmana passat el varem passar a Turnhout la Mercè i jo, a casa del Xavier.

No us penseu que és català aquest noi, és ben belga, el que passa que Xavier també és un nom francès i els seus pares han posat als fills noms francesos.

En fi, va estar molt bé, ja que el divendres van fer una festa en uns antics cinemes, i allò em va recordar en certa manera al Razzmatazz, ja que el terra era molt semblant i hi havien diferents sales amb el seu estil de música. I bé en una d’elles punxava el Xavier.

I per fer rodó el cap de setmana, al dia següent hi havia una altra festa de música Reggae, una altra cop, va estar genial. Van ser com unes minivacances.

Ara toca currar el màxim, però bé, dissabte ja hi torna haver una altra festa a casa del Rik. Així que per molt em costi, almenys hauré de fer acte de presencia per quedar bé, no? ;)

Però perquè veieu que vaig currant, us deixo una il·lustració d’un llibre que estic fent.


Encara que aquesta no és la il·lustració final, però perquè us feu una idea.


El record de Gent.


Apa, bon cap de setmana a tothom!


Een zoen!


1 comment:

Anonymous said...

hola!!! soc la marta h!! com estas? tia, que maco aquest dibuix, de veritat, més gràfic imposible! ets tota una artista, bueno, almenys ami m'agrada. per santa perpètua tot be, com sempre imagino. la eli ha marxat uns dies a swansea i ara estem tambe estudiant per als darrers examens. tenim ganes de veure't per aqui aviat. un peto guapa!