Sunday, June 25, 2006

Bcn again


Una setmana sense bici... una setmana sense Bèlgica... farà una setmana que vaig deixar Gent i vaig tornar a Barcelona.
Ha estat algo força estrany, ja que tenia moltes ganes de tornar i veure a la gent, però no volia deixar el que he tingut allà, el que he conegut allà, el meu ritme de vida, la meva vida allà...
Però bé, tot té un inici i un final, i ja sabia que tard o d'hora això s'acabaria.
Ara gaudeixo del sol de Barcelona, de la calor tan insuportable que fa en aquestes terres... uff!! a Bèlgica no estava acostumada!
I bé, ha estat una setmana plena de sorpreses, ja que ningú sabia que arribava a terres catalanes, només la meva família... així que me dedicat tota la setmana a fer sorpreses a la gent i com no, anar de cerveses... bé... més ben dit... enyorar les birres d'allà!

Que per cert Jan, vaig fer una festa el dia de Sant Joan amb totes les birres belgues.. i ostres, com es nota quan acabes de veure una Chimay, Duvel, Wesmalle, Orval... i després et toca pendre una Xibeca perquè ja s'han acabat les bones... pffffffffffff és molt dur, eh!!! hehehe.
En fi.

I res, ara toca disfrutar de l'ultima setmana de vacances abans de tornar a currar el dia 3... bufff!! vull vacances!!!!!!! :)


Per cert, el 4 Juliol és el meu sant... vull una bici!!!!!!

4 comments:

Anonymous said...

hola guarrona!
vaja si has fet sorpreses, ja ti val!! tot i que s'agraeixen molt. encara m'enrecordo de l'aparicio teva a casa!
ja et donarem a tu una sorpresa ja!
un peto i parlem aviat.
no et dire qui sot,
fote't!
jjejejejejejeje

bel said...

Ja sé qui ets putilla...jijiji

Anonymous said...

Me alegro de que la vuelta a casa sea buena aunque tengas morriña... ya te digo yo que esa morriña la tendras durante un tiempo, e incluso despues de casi 2 meses, yo sigo teniendo bastantes momentos de acordarme de la ciudad, el ritmo de vida de alli, la bici, la tranquilidad,... Tenemos que volver, quizas el verano que viene deberiamos de hacer algun tipo de quedada alli, para recordar todo lo vivido en Gante.

Por cierto, tienes una camiseta mia, con lo que habra que verse en algun momento para que me la des eh!!! (cualquier excusa es buena).

Un beso wapisima.
Chus, Madrizzzzzzzzz

Anonymous said...

bel hola! FELICITATS, be ja t'he felicitat per sms, aixi que ... com va la feina. tia, a veure si actualitzes el teu blog, almenys amb el mes de juliol!!!!!!!!!!!
un peto guarri, i ens veiem
pd. tampoc avui et dire qui soc!!
fete't!
;)